مشاوره سرمایه گذاری ،اقامت و مهاجرت به اتحادیه اروپا و کانادا

در این وبلاگ ما بهترین و کاربردی ترین مطالب در مورد مهاجرت، اقامت، تحصیل در اروپا و کانادا را برای شما گردآوری کرده ایم

مشاوره سرمایه گذاری ،اقامت و مهاجرت به اتحادیه اروپا و کانادا

در این وبلاگ ما بهترین و کاربردی ترین مطالب در مورد مهاجرت، اقامت، تحصیل در اروپا و کانادا را برای شما گردآوری کرده ایم

مشاوره سرمایه گذاری ،اقامت و مهاجرت به اتحادیه اروپا و کانادا

شرکت رابین هلدینگ به عنوان برترین موسسه مهاجرتی در ایران به شما تخصصی ترین مشاوره را در امر مهاجرت، سرمایه گذاری و اقامت در اتحادیه اروپا و کانادا به شما ارائه می نماید

۱۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اقامت آلمان | راه های اخذ اقامت آلمان | مهاجرت به آلمان

اقامت آلمان

راه های اخذ اقامت آلمان

بدون شک کشور آلمان جزو یکی از بهترین و قوی ترین قدرت های حال حاضر قاره سبز محسوب می شود. این کشور با اقتصاد بسیار قدرتمند با حضور کمپانی هایی موفق همانند بنز، فولکس واگن، پورشه و . . . حرف اول را در بین کشورهای منطقه ی خود می زند. موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب، وجود نظم و انضباط و برابری مدنی یکی دیگر از ویژگی های مهم و اساسی کشور آلمان می باشد. امروزه بسیاری از شهروندان علی الخصوص جوانان ایرانی خواهان اخذ اقامت و زندگی در این کشور مدرن هستند. هدف این مقاله بیان یک سری اطلاعات کلی درمورد کشور آلمان و سپس داده هایی جامع درمورد اخذ اقامت آلمان می باشد. موسسه حقوقی بین المللی رابین شما را برای اخذ اقامت و ویزای کشورهای اروپایی یاری می دهد.

ادامه مطلب در rabinholding.com

  • رابین هولدینگ
  • ۰
  • ۰

ویزا شینگن | ویزا شنگن | ویزا

ویزا شینگن

همه چیز درباره ی ویزا شینگن و کشورهای عضو آن

امروزه در تمام نقاط جهان مهاجرت به قاره ی اروپا یکی از گرایشات افراد با ملیت های متفاوت شده است. اما اصولا صرفا مهاجرت به اروپا کار درستی نمی باشد. انتخاب صحیح و مناسب کشور اروپایی که قصد اقامت در آن را دارید به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به تعداد بسیار زیادی از کشورهای اروپایی بدون نیاز به ویزا به مدت طولانی سفر کرده و یا حتی کار کنید. موضوع امروز این مقاله ویزا شینگن و کشورهای تحت پوشش آن می باشد. موسسه حقوقی بین المللی رابین شما را در اخذ ویزا و کشورهای عضو شنگن یاری می سازد.

ادامه مطلب در rabinholding.com

  • رابین هولدینگ
  • ۰
  • ۰

اقامت اسپانیا | مهاجرت اسپانیا | اسپانیا

اقامت اسپانیا

راه های اخذ اقامت اسپانیا

اقامت در کشورهای اروپایی یکی از بزرگترین آرزوهای بسیاری از مردم در سرتاسر جهان است. کشور اسپانیا یکی از بهترین مقاصد برای اخذ اقامت و زندگی در این کشور است. آب و هوای بسیار مطلوب، فرهنگ غنی، مردم مهربان و دیگر سرگرمی ها مانند مراسم های سنتی-فرهنگی، مسابقات ورزشی مهیج مانند لیگ اسپانیا( لالیگا) و . . . همگی از مواردی است که بسیاری از مردم را برای اخذ اقامت اسپانیا ترغیب می کند. اصولا راه های متعددی برای اخذ اقامت اسپانیا وجود دارد. از این راه ها می توان به اخذ اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری، اخذ اقامتاسپانیا از طریق خرید ملک، اخذ اقامت اسپانیا از طریق تحصیلی( اقامت تحصیلی اسپانیا)، اخذ اقامت کاری اسپانیا و غیره اشاره کرد. موسسه حقوقی بین المللی رابین مفتخر است که شما عزیزانی که قصد اخذ اقامت اسپانیا از طریق تحصیل و خرید ملک را دارید، یاری دهد.

ادامه مطلب در rabinholding.com

  • رابین هولدینگ
  • ۰
  • ۰

شرایط اقامت سوئد | اخذ اقامت سوئد | دریافت اقامت سوئد

شرایط اقامت سوئد

اکثر مردم به دنبال پیدا کردن راهی برای اقامت داشتن در کشورهای پیشرفته ای همچون سوئد هستند که در این مقاله ما به شرایط اقامت سوئد خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

شرایط اقامت سوئد

امروزه کشور سوئد به یکی از پرطرفدارترین محل های اخذ اقامت دائم اروپا شده است. آب و هوای مطلوب، جاذبه های تفریحی و گردشگری بسیار متنوع و فرصت های شغلی مناسب دلایل محکمی برای مهاجرت و اخذ اقامت سوئد برای افراد خارجی می باشد. این مقاله اطلاعات کلی مانند جغرافیایی کشور سوئد، حقایق و عاداتی که مردم سوئد آن را رعایت می کنند، فراهم می کنند. موسسه ی حقوقی بین المللی رابین شما را در اخذ اقامت کشور سوئد یاری می دهد.

  • رابین هولدینگ
  • ۰
  • ۰

اقامت تحصیلی اسپانیا | اقامت اسپانیا | تحصیل در اسپانیا

اقامت تحصیلی اسپانیا

اقامت تحصیلی اسپانیا

سالانه تعداد بسیار زیادی دانشجو در کشورهای اروپایی به تحصیل می پردازند. به دلیل تبدیل شدن قاره ی اروپا و آمریکا به قطب علم و صنعت، این تعداد روزبه روز در حال افزایش است. نکته ی قابل توجه در این زمینه افزایش چشم گیر تعداد دانشجویان غیر اروپایی و آمریکایی است. دانشجویانی از کشور های حاشیه ی خلیج فارس، ایران، کشور های آسیای شرقی و . . . سالانه به کشورهایی مانند ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، کانادا، ایالات متحده ی آمریکا و . . . به منظور تحصیل به آن جا سفر کرده و دوره ها و مدارج علمی مورد علاقه ی خود را می گذرانند. در این مقاله به بررسی یکی از زیباترین کشور های اروپایی یعنی اسپانیا می پردازیم. شرایط و ملزومات، ویژگی ها و راه های اخذ اقامت تحصیلی اسپانیا در این مقاله توضیح داده خواهد شد. موسسه حقوقی بین المللی رابین شما را برای رسیدن به اقامت اسپانیا و تحصیل در این کشور یاری خواهد کرد.
ادامه مطلب در rabinholding.com

  • رابین هولدینگ
  • ۰
  • ۰

بهترین و آسان ترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت و اخذ شهروندی اتحادیه اروپا

بهترین و آسان ترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت

بهترین و آسان ترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت را در این مقاله برای شما لیست کرده ایم با ما همراه باشید.

بهترین و آسان ترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت و اخذ شهروندی اتحادیه اروپا

امروزه مهاجرت و زندگی در کشور های اروپایی یکی از بزرگترین آرزوی افراد بسیار زیادی در سرتاسر جهان است. در کشور ایران مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای اروپایی بسیار رایج شده است. موسسه حقوقی بین المللی رابین یکی از برترین موسسه های ایران جهت اخذ اقامت بهترین کشور های اروپایی و آمریکایی مانند یونان، اسپانیا، انگلیس، کانادا، نروژ و . . . . می باشد.  این مقاله به بررسی 5 کشور که بهترین و آسان ترین راه برای مهاجرت و اخذ شهروندی اتحادیه ی اروپا را مورد بررسی قرار می دهد تا کمک به کسانی که قصد اقامت و حق شهروندی این کشورها دارند، را کند.موسسه حقوقی بین المللی رابین بهترین وسریع ترین راه برای اخذ اقامت کشورهای اروپایی را برای شما فراهم می کند.

بسیاری از کشورهای جهان فرایند اخذ اقامت و شهروندی خود را بسیار راحت و سریع تعیین می کنند تا به وسیله ی آن بتوانند سرمایه گذاری و تجارت بومی در کشور خود را رونق دهند. یکی از بهترین و آسان ترین راه برای مهاجرت و اخذ اقامت و شهروندی اتحادیه ی اروپا سرمایه گذاری در یکی از کشورهای عضو اتحادیه ی اروپا است.

طبق بررسی ها و آنالیز هایی که توسط موسسه مشاوره ی حقوقی Henley & Partners صورت گرفته است کشورهایی بر اساس کیفیت سطح زندگی، شهرت و ارزش جهانی و دیگر خصلت ها طبقه بندی و رده بندی کرده اند.

در این قسمت بهترین و آسان ترین کشور برای مهاجرت و اخذ شهروندی اتحادیه ی اروپا فراهم شده است.

پنج کشور عضو اتحادیه ی اروپا که آسان ترین و ارزان ترین روش برای مهاجرت و اخذ شهروندی کشورهای عضو اتحادیه ی اروپا را فراهم کرده اند عبارتند از:

بهترین و آسان ترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت

بهترین و آسان ترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت
ادامه مطلب

rabinholding.com

  • رابین هولدینگ
  • ۰
  • ۰

مهاجرت به بلغارستان از طریق کار و سرمایه گذاری

مهاجرت به بلغارستان

مهاجرت به بلغارستان از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک را تنها در درمدت یک سال و نیم از موسسه رابین بخواهید با داشتن پاسپورت بلغارستان به راحتی به تمام کشورهای اتحادیه اروپا سفر کنید و در آن ها زندگی و کار کنید. همراه ما باشید.

مهاجرت به بلغارستان از طریق کار و سرمایه گذاری

امروزه حتی با بالا رفتن قیمت های ارز و سخت شدن فرایند مهاجرت و اقامت به کشور های اروپایی، همچنان کشور بلغارستان یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین مکان برای اقامت و مهاجرت می باشد. اقامت به بلغارستان از طریق کار یکی از مواردی است که بسیاری از ایرانیان از این طریق به کشور بلغارستان اقامت می کنند. اقامت در بلغارستان از طریق سرمایه گذاری نیز یکی دیگر از روش های اخذ اقامت بلغارستانمی باشد. در این مقاله به  بررسی کشور بلغارستان و فرایند لازم جهت اخذ اقامت از طریق کار و سرمایه گذاری در این کشور می پردازیم.

امروزه به دلیل وضعیت زندگی مناسب، شرایط کاری مطلوب، عضویت این کشور در کشور های منطقه ی شنگن در آینده ای نه چندان دور، مناسب بودن فرایند اخذ اقامت به بلغارستان و دیگر موارد از دلایل علاقه ی افراد غیر اروپایی به اقامت در بلغارستان می باشد. در آینده ای نزدیک کشور بلغارستان به یکی از اعضای اتحادیه ی اروپا و منطقه ی شنگن خواهد شد. این بدین معنی است که شهروندان بلغارستان به راحتی می توانند در کشور های اروپایی سفر کنند.

ادامه مطلب در  rabinholding.com

  • رابین هولدینگ
  • ۰
  • ۰

چگونگی اخذ اقامت دایم کانادا

هدف این مقاله آشنا کردن مخاطب درباره ی کشور کانادا و جاذبه های بسیار زیاد این کشور برای زندگی و کار را ارایه می دهد. از دیگر موارد بسیار جالب کشور کانادا، حقایقی شگفت انگیزی است که کم تر کسی از آن آگاهی دارد که خوشبختانه در این مقاله لحاظ شده است. چگونگی اخذ اقامت دایم کشور کانادا و راه های دریافت آن از دیگر موضوعات چالش برانگیز این مقاله می باشد.

5  حقیقت بسیار شگفت انگیز درمورد کانادا (چگونگی اخذ اقامت دایم کانادا):

  1. در این کشور بیش از دو میلیون گوزن شمالی وجود دارد:

در این کشور شگفت انگیز بیش از دو میلیون گوزن شمالی زندگی می کنند. با این وجو افزایش فعالیت های انسانی مانند کشف معادن، مدیریت ضعیف منابع زیستی و زمینی و دیگر موارد باعث کاهش تعداد این حیوانات نادر شده است. تغییرات اقلیمی نیز منجر به کاهش تعداد گوزن های شمالی در کشور کانادا شده است.

چگونگی اخذ اقامت دایم کانادا

چگونگی اخذ اقامت دایم کانادا

  1. حدود 81 درصد از مردم کانادا در شهر سکونت دارند:

کشور کانادا با بیش از 82 درصد از جمعیت در شهر های جنوبی خود یکی از کشورهایی است که اکثریت مردم آن شهرنشین هستند. توجه و تمرکز بسیار زیاد مردم شهرنشین به تحصیل و تغییر شکل اقتصادی این کشور باعث کشیده شدن روستاییان به درون شهر برای انجام کارهای خدماتی شده است.

ادامه مطلب در  rabinholding.com

  • رابین هولدینگ
  • ۰
  • ۰

اقامت دائم کانادا

اقامت دائم کانادا

اقامت دائم کانادا را تنها از موسسه رابین بخواهید. با ما همراه باشید.

اقامت دائم کانادا

هدف این مقاله بررسی روش های موجود برای اخذ اقامت دائم کشور کانادا می باشد. کانادا یکی از برترین کشورهای آمریکایی است که سالانه هزاران نفر اقامت دایم این کشور را دریافت می کنند. از سری موضوعات جذاب دیگر این مقاله، اطلاعات کلی درمورد کشور کانادا و مسایلی مانند فرهنگ، مردم و جامعه ی این کشور می باشد.

هر آن چه که باید درباره ی کانادا دانست:

کانادا دومین کشور بزرگ جهان از نظر مساحت به حساب می آید که به شمال برفی بزرگ معروف است. مساحت این کشور چیزی بیش تر از 9.9میلیون کیلومتر مربع است.این کشور دارای 10  استان و سه منطقه است. تورنتو و ونکوور دو شهر بسیار مهم و حیاتی این کشور محسوب می شود. مرز این کشور با آمریکا بزرگ ترین مرز زمینی در جهان است. کشور کانادا به دلیل دارا بودن چشم انداز وسیع و بی انتها، منابع فیزیکی بسیار و میراث چندگانه ی فرهنگی آن بسیار مشهور است. با وجود این که اکثر نواحی این کشور جنگلی است اما از دیگر کشور های جهان تعداد بیش تری دریاچه و آبشار دارد. کشور کانادا با سه اقیانوس در ارتباط است. از شمال با اقیانوس منجمد شمالی، از غرب با اقیانوس آرام و در شرق نیز با اقیانوس  اطلس همسایگی دارد.یکی از زیباترین آبشارهای موجود در این کشور آبشار نیاگارا است. کوهای سنگی این کشور نیز به جاذبه های دیدنی این کشور افزوده است. کشور کانادا جزو یکی از کشورهای دوزبانه است که زبان انگلیسی و فرانسوی در این کشور رایج است. کانادایی ها اکثرا زبان انگلیسی را زبان مادری می دانند به طوری که این زبان در فعالیت های رسمی و اداری استفاده می شود و بیش از 60 درصد مردم کانادا این زبان را زبان اصلی کشور خود می دانند. زبان فرانسوی با چیزی حدود 25درصد دومین زبان کشور کانادا محسوب می شود. جمعیت فعلی این کشور حدود 35 میلیون نفر است که با پیش زمینه های علمی، مذهبی و زبانی متفاوت است که به دلیل وجود فرهنگ و سلایق متفاوت کشور کانادا، این کشور را به یکی از مکان های مورد علاقه ی افراد با ملیت های متفاوت برای سفر و اقامت می باشد.

ادامه مطلب در rabinholding.com

  • رابین هولدینگ
  • ۰
  • ۰

اقامت و شهروندی اسپانیا

اقامت و شهروندی اسپانیا

این روزها گرفتن اقامت و شهروندی اسپانیا برای مردم بسیار مسرت بخش به نظر می رسد. شما میتوانید با مراجعه به موسسه حقوقی، مهاجرتی و سرمایه گذاری رابین به این خواسته خود به راحتی دست یابید.

اقامت و شهروندی اسپانیا

اطلاعات مهم و کلیدی ای که در مورد اقامت دایم اسپانیا و یا اخذ شهروندی کشور اسپانیا ارایه می شود، شما را یک قدم نزدیک تر برای اقامت در اسپانیا می کند. این مقاله اطلاعاتی چون مسایل فرهنگی کشور اسپانیا را تا حد امکان شرح خواهد داد. نکته ی دیگر این مقاله که بسیار مهم است درمورد مردم کشور اسپانیا است. جدا از موارد یاد شده راه های دریافت اقامت، شرایط و ملزومات لازم برای اقامت و شهروندی کشور اسپانیا برای افرادی که قصد اقامت در این کشور را دارند بسیار مهم و حیاتی است و خوشبختانه در این مقاله لحاظ شده است.

ادامه مطلب در rabinholding.com

  • رابین هولدینگ