ویزا و اقامت یونان را تنها از موسسه حقوقی، مهاجرتی و بین المللی رابین بخواهید.

ویزا و اقامت یونان

این مقاله به بررسی سه نوع از رایج ترین و بهترین روش های اخذ اقامت کشور یونان می پردازد و راه های لازم برای رسیدن به این موهن را شرح می دهد. به علاوه ی این اطلاعات مدارک و ملزومات مورد نیاز برای اخذ ویرا و اقامت کشور یونان در این مقاله شرح داده می شود.

کشور یونان (ویزا و اقامت یونان):

یونان کشوری در قاره ی اروپا که حدود 130,647km آن خشک و 1,310kmآن از آب پوشیده شده است و از لحاظ آب و هوایی کشور بسیار مناسب و خوبی برای زندگی می باشد.جمعیت این کشور طبق آمار سال2017 ، 10,767,827 نفر می باشد.واحد پولی این کشور یورو می باشد.یونان دارای تاریخ غنی ای از تولد دموکراسی، فلسفه ی غربی، بازی های المپیک، ادبیات غربی، علوم سیاسی، اصول علمی و ریاضیات محض تا درامای غربی است. امروزه یونان کشوری دموکرات و توسعیه یافته ای است که بالاترین استاندارد لازم برای زندگی را دارد و یکی  از اعضای اتحادیه ی اروپا نیز می باشد.

اقامت یونان به افرادی که قصد سرمایه گذاری  برای خرید ملک و یا سرمایه گذاری در امور اقتصادی را دارند، توصیه می شود.

ویزا و اقامت یونان

 سه راه دریافت اقامت یونان (ویزا و اقامت یونان):

افرادی که قصد دریافت ویزا و اقامت کشور یونان را دارند می توانند از راه های متعددی برای دریافت آن اقدام کنند. در این مقاله به طور خلاصه سه راه از موارد مختلف اخذ اقامت یونان را برایتان شرح می دهیم.

اولین راه برای دریافت اقامت کشور یونان برای افرادی است که به صورت مالی عدم وابستگی خود را طبق شرایط و مشخصات زیر اثبات نمایند (ویزا و اقامت یونان):

در صورتی که از طریق کنسول گری و سفارت کشور یونان در کشوری که ازآن جا می آید درخواست ویزای خاصی برای اقامت در یونان را داشته باشد و بتواند ثابت کند که ماهانه مبلغی به ارزش 2000 یورو به صورت ماهانه و به عنوان درآمد مداوم سالیانه داشته باشد(20درصد به عنوان حق مخارج همسر و 15 درصد نیز برای هر فرزند اضافه شده است).

دارای پوشش کامل سلامتی(درمانی) که توسط یک آژانس بیمه ی خصوصی تهیه شده باشد و شامل تمام خطراتی است که برای اتباع یونانی که قصد زندگی و اقامت در یونان را دارند، داده می شود. فردی که توسط استقلال مالی در کشور یونان اقامت دارد، اعتبار اقامت آن به مدت دو سال است و هر سه سال یک بار این اقامت قابل تمدید است.

ویزا و اقامت یونان

دومین راه برای اخذ اقامت کشور یونان سرمایه گذاری از طریق خرید املاک و مستقلات می باشد که فردی که قصد دریافت این نوع اقامت را دارد باید این شرایط را داشته باشد و آن هارا فراهم کند (ویزا و اقامت یونان):

در صورتی که از طریق کنسول گری و سفارت کشور یونان در کشوری که ازآن جا می آید درخواست ویزای خاصی برای اقامت در یونان به صورت قانونی را داده باشد و به صورت قانونی ملکی را در کشور یونان خریده باشد که ارزش آن حداقل 250000 باشد(این مالکیت قانونی را شخصا و یا از طریق فردی که سهام آن به طور کامل متعلق به این فرد است خریداری کنید). به مدت ده سال قرارداد اجاره ی ملکی در کشور یونان را داشته باشید که ارزش آن حداقل 250000 یورو باشد و یا به مدت ده سال در درون هتل و یا مجموعه املاک توریستی مستاجر بوده باشد.

دارای پوشش کامل سلامتی(درمانی) که توسط یک آژانس بیمه ی خصوصی تهیه شده باشد و شامل تمام خطراتی است که برای اتباع یونانی که قصد زندگی و اقامت در یونان را دارند، داده می شود.

ادامه مطلب در rabinholding.com